TASVIRIY SAN’AT FANINI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARNING NAZARIY, AMALIY-TASVIRIY JIHATDAN PUXTA BILIM OLISHIGA ERISHISH VA BU JARAYONDA O‘QITUVCHINING IZLANUVCHANLIGI MASALASI
Ключевые слова:
Kalit so'zlar: Milliy san’at, o'quv materiallari, san’at sirlari, amaliy mashg'ulotlar,takomillashtirish.Аннотация
Annatatsiya: Ushbu maqola Tasviriy san’at fanini o‘qitishda o‘quvchilarning
nazariy, amaliy-tasviriy jihatdan puxta bilim olishiga erishish va bu jarayonda
o‘qituvchining izlanuvchanligi masalasi va «Tasviriy san’at metodikasi» fanining
maqsad va vazifalari, ilmiy tadqiqot bosqichi va metodlari, mashg'ulotlarining
mazmuni va metodikasi, ta'lim dargohlarida tashqari ishlar mazmuni kabi masalalar
o'z aksini topganligi haiqda.
Загрузки
Опубликован
2023-11-16
Как цитировать
Tog’aev Keldiyor Xamidovich, & Qahramonova Charos Axmadjon qizi. (2023). TASVIRIY SAN’AT FANINI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARNING NAZARIY, AMALIY-TASVIRIY JIHATDAN PUXTA BILIM OLISHIGA ERISHISH VA BU JARAYONDA O‘QITUVCHINING IZLANUVCHANLIGI MASALASI . Tadqiqotlar, 26(1), 150–155. извлечено от http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/427
Выпуск
Раздел
Статьи