MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA KVEST TEXNALOGIYASI ASOSIDA FAOLIYATLARNI LOYIHALASHTIRISHDA PEDAGOGNING ROLI
Keywords:
Key words: “Kvest” usuli, o’yin, pedagogik kompetensiya, fasilitator loyihalash, texnologiya, maktabgacha yosh, davlat talablar.Abstract
ANNOTATSIYA
Ushbu maqolada “Kvest” texnalogiyasi tushunchasi, mohiyati, mazmuni, ushbu
texnalogiya yaratilish tarixi yorotib berilgan. Shuningdek kvest texnalogiyasi asosida
darslar va faoliyatlarni loyihalashda pedagog talab etiladigan bilim ,malak va ijodiy
yondoshuv haqida fikr yuritilgan .
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalarning rivojlanishiga qo’yilgan davlat
talablari Toshkent 2018 1-mx-son
Ilk qadam davlat o’quv dasturi. Takomillashtirilgan ikkinchi nashr Toshkent
Образование наука и инновацые идеи в мире № 49 “ Maktabgacha ta’lim
tashkilotlarida faoliyatlarni kvest texnalogiyasi asosida loyihalashtirish” L
xalilova.
Кичерова, М. Н. Образовательные квесты как креативная педагогическая
технология для студентов нового поколения [Элек-тронный ресурс] / М. Н.
Кичерова, Г. З. Елфимова // Интернет-жур-нал «Мир науки» 2016, Том 4,
номер