MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA KVEST TEXNALOGIYASI ASOSIDA FAOLIYATLARNI LOYIHALASHTIRISHDA PEDAGOGNING ROLI

Авторы

  • Xalilova Laziza Nabijon qizi

Ключевые слова:

Key words: “Kvest” usuli, o’yin, pedagogik kompetensiya, fasilitator loyihalash, texnologiya, maktabgacha yosh, davlat talablar.

Аннотация

ANNOTATSIYA
Ushbu maqolada “Kvest” texnalogiyasi tushunchasi, mohiyati, mazmuni, ushbu
texnalogiya yaratilish tarixi yorotib berilgan. Shuningdek kvest texnalogiyasi asosida
darslar va faoliyatlarni loyihalashda pedagog talab etiladigan bilim ,malak va ijodiy
yondoshuv haqida fikr yuritilgan .

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar:

Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalarning rivojlanishiga qo’yilgan davlat

talablari Toshkent 2018 1-mx-son

Ilk qadam davlat o’quv dasturi. Takomillashtirilgan ikkinchi nashr Toshkent

Образование наука и инновацые идеи в мире № 49 “ Maktabgacha ta’lim

tashkilotlarida faoliyatlarni kvest texnalogiyasi asosida loyihalashtirish” L

xalilova.

Кичерова, М. Н. Образовательные квесты как креативная педагогическая

технология для студентов нового поколения [Элек-тронный ресурс] / М. Н.

Кичерова, Г. З. Елфимова // Интернет-жур-нал «Мир науки» 2016, Том 4,

номер

Опубликован

2024-07-22

Как цитировать

Xalilova Laziza Nabijon qizi. (2024). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA KVEST TEXNALOGIYASI ASOSIDA FAOLIYATLARNI LOYIHALASHTIRISHDA PEDAGOGNING ROLI . Tadqiqotlar, 42(1), 142–146. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/4133