PEDAGOGIK FAOLIYATDA EMOTSIONAL ZO‘RIQISHNING SHAKLLANISH MASALALARI

Авторы

  • Qarayev Abdumalik Umirovich

Ключевые слова:

Kalit so’zlar: pedagogik faoliyat, emotsional zo‘riqish, psixodiognostika, miya faoliyati.

Аннотация

Annotatsiya. Mazkur maqolada pedagogik faoliyatda emotsional zo‘riqishining
psixodiognostikasi va psixokoreksiyasi mavzusiga alohida to’xtalib o’tilgan. Maqola
davomida mavzu doirasidagi asosli fikr va mulohazalar keltirilgan. Maqola so’nggida
xulosa hamda takliflar berib o’tilgan.

Библиографические ссылки

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO’YXATI:

Гайбуллаев, А. А. Психология: происхождение и структура научного факта.

Вестник интегративной психологии, 19(19), 115-119.

G’aybulloyev, A. A. (2021). Sportchilarda hissiy-irodaviy sifatlar shakllanishining

psixologik mexanizmlari. Psixologiya ilmiy jurnali, 92-96.

Abdurozikovna, S. D. (2014). Social intelligence: general defining moment.

Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (3-4), 154-155.

Сабирова, Д. А. (2016). Олий таълим муассасаларида масофавий таълимни

жорий этиштехнологиялари. Современное образование (Узбекистан),

(11), 14-20.

Гайбуллаев, А. А. Психология: происхождение и структура научного факта.

Вестник интегративной психологии, 19(19), 115-119.

Опубликован

2024-07-09

Как цитировать

Qarayev Abdumalik Umirovich. (2024). PEDAGOGIK FAOLIYATDA EMOTSIONAL ZO‘RIQISHNING SHAKLLANISH MASALALARI . Tadqiqotlar, 41(2), 117–120. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/4086